*Jag önskar mig bort*

Är det knasigt att jag redan vet vad jag ska ha på mig på julafton?? Haha jag hittade en sjukt snygg tröja för inga pengar alls nästan, kände att jag var tvungen att ha den! Och det bästa med den är att den kommer passa perfekt på julafton!! Känns lite hav konstigt men ändå! Why not liksom?!
Är otroligt trött just nu! Har somnat 5 på morgonen dom senaste 2 dagarna.. Jag har bara mig själv att skylla och då får jag må som jag gör också eler hur?!
Imorrn är det en mycket händelserik dag!! Eller lite iaf! Jag ska p Rihanna på Gilben med Erika!! Det kommer bli så sjukt roligt! Hoppas att jag är på banan igen bara, men de löser jag nog! Är det fint väder när jag vaknar så ska jag ta en låååååång promenad och rensa huvet.
Mina ögon känns som betong så jag känner att det bara är att lyda Jhon Blund och somna glatt!  Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0