Känslorna bubblar!! Insperationen flödar!!

Okej jag har precis kommit hem ifrån bion!! Ja och maria har kollat på alla Twilight filmerna!! Såg VARLDS Prämiären av Breaking Dwan part 1, så kick as!! Sjukt bra förutom att jag missade den lilla extra snutten som är med på filmen, pga att jag höll på att kissa på mig xD Men sånt händer eller hur?! Hade iaf väldigt trevligt och känner mig extremt trött men även väldigt pigg. Jag bilr såhär när jag kollar på en bra filme eller läser en bra bok elelr liknande! Känner bara att jag vill ta tag i mitt liv och få de på banan igen! Jag har kännt mig så nere sista tiden, men ikväll mådde jag riktigt bra. Kändes som om livet var lätt och alla hinder som man byggt upp kändes plötsligt så otroligt små och väldigt lätt överkommligt (eller hur man nu säger). Känner mig glad just nu och vill inte sova, vill inte att den här känslan ska försvinna!! Jag ska kämpa för att hålla mig uppe och inte ge upp och sjuka ner i mina svakor igen!
Fick ett vackert nuckelband(?) som man skulle lägga biljetten i för att komma in i salongen! Mitt hår ser ut som ett kråkbo, men de är ju bara för att jag nästan satt i en bio salong i 12 timmar!! HAHA GOOD TIMES :D IM A MOVIE LOVER YOU KNOW!! Nu måste jag krasha i min säng om jag ska överleva morgondagen!
Sleep tight /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0