Första dagen!!

Okej nu har jag tagit mig igenom den första dagen med dieten. Känns inte konstigt alls. Mamma går på samma diet och hade jätte jobbigt första dagen. Vet inte om jag har en "fördel" genom att jag bara åt mat en gång om dagen i ett helt år när jag gick i tvåan på gymansiet. Ett sjukt år, men de ska jag inte gå in på nu. Iaf så ska jag ge detta en ckans eftersom att jag inte kommer kunna träna på ett par veckor pga min fot.
Det smakade inte så jätte gott men de är drickbart! Jag som tjej ska få i mig 5 påsar om dagen med jämna mellanrum. Jag ska hålla på 3 veckor med 30min träning om dagen för att kunna se långvariga resultat. Jag har tidigare varit emot detta, jag har tyckt att man ska käka rätt och träna regelbundet. Men eftersom min fot är trasig och inte får bli överbelastad så är jag villig att ge detta en chans.
P.S
Man ska INTE använda denna diet om man har haft eller har ätstörningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0